preskoči na sadržaj

Osnovna škola Generalski Stol

Login
Popis udžbenika

Školski list

Priloženi dokumenti:
I ja zelim citati.jpg
47262 br.6.pdf

Kalendar
« Listopad 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

AZOO

CARNet Loomen

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 2. 2015.

Ukupno: 60644
Ovaj mjesec: 870
Ovaj tjedan: 225
 

 

RASPORED ZVONA

      

SAT

POČETAK

KRAJ

0.

6 : 40

7 : 25

1.

7 : 30

8 : 15

2.

8 : 20

9 : 05

3.

9 : 15

 10: 00

4.

10 : 05

10 : 50

5.

10 : 55

11 : 40

6.

11 : 45

12 : 30

7.

12 : 35

13 : 20

8.

13 : 25

14 : 10

eLektire

E-knjižnica

Učenje na daljinu

Školska učilica

Portal za škole

Dokumenti


Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Inkluzivni dan „Svi zajedno – svi na okupu“ u Područnoj školi Bukovlje
Autor: JELENA KASUNIĆ, 28. 3. 2018.

U Područnoj školi Bukovlje u sklopu projekta „Karlovačka županija za inkluzivne škole“, a povodom Svjetskog dana svjesnosti o autizmu koji se obilježava 2.travnja, održana je radionica izrađivanja uskršnjih dekoracija za učenike uz aktivno sudjelovanje njihovih roditelja, učitelja, pomoćnika u nastavi i školske stručne službe.

Cilj radionice kojoj je naglasak na djeci i roditeljima je inkluzija osoba s posebnim potrebama u društvo. Uključivanjem djece s posebnim potrebama u redovne skupine njihovi se pojmovi proširuju. Socijalna integracija djece s posebnim potrebama i njihovih vršnjaka koji nemaju posebne potrebe daje mogućnost svoj djeci da uče, igraju se i žive zajedno, te da se razviju u osobe koje razumiju i poštuju jedni druge.

Drugi razred u PŠ Bukovlje pohađa učenik s teškoćama iz autističnog spektra koji se uz      pomoćnicu u nastavi i svojih šest prijatelja iz razreda dobro uklopio u rad, usvaja gradivo iz svih predmeta, a posebno je uspješan u engleskom jeziku. Majka učenika je zadovoljna do sada ostvarenim napretkom i uspješnim tijekom socijalizacije. Posebno ističe kvalitetan odnos pun uvažavanja i ravnopravnosti  koji ostali učenici u razredu pokazuju prema njenom djetetu te s optimizmom očekuje nastavak školovanja u redovnoj nastavi. 

Zadovoljna je i osiguravanjem potrebne podrške i pomoći koju učenik ima u radu sa svojom učiteljicom, pomoćnicom u nastavi  i stručnom službom iz matične škole Generalski Stol.

          

           






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju